söndag 21 oktober 2012

Vänskap

Hej alla fans, Emmy här :D

Tänkte berätta lite hur Natalie och jag träffades, första gången vi träffades var i 4:an. Jag gick på en skola som hette kvännarskolan som låg precis där jag bodde, skolan hade bara årskursena 6 årskrupp till 3:an sedan började alla på karstorp skolan. Natalie hade gått på karstorp sen hon var liten och jag kom ny dit med några personer från kvännarskolan. Det skedde direkt en klasskrock eller vad man ska kalla det, och jag tyckte att skolan var rätt äcklig och var inte rädd för att berätta det för dem andra. Dem som tidigare hade gått på karstorp gick direkt in i en försvarställning mot mig och Natalie började hata mig direkt för att jag betedde mig som en snobb.
Natalie och jag började hata varandra och gjorde otroligt elaka saker mot varandra, sen blev jag kompis med en tjej som Natalie var kompis med, då blev det värre. Vi började bråka ännu mer tills en dag jag skulle vara med vår gemensamma kompis och hon sa att vi kunde gå upp till Natalie som bodde på samma gård, jag gick med på det och vi gick upp till Natalie. Efter ett tag så sa vår gemensamma kompis att hon skulle hem och äta och där satt jag och Natalie helt tysta, sen såg jag att Natalie hade nya tzatziki filmen, som jag hade längtat efter att se. Natalie tyckte inte om denna film men sa tillslut att vi kunde kolla på den, jag blev dö glad. Och det var bara början på en fantastisk vänskap :D

Ibland dömmer vi lite i förväg, men jag tror Natalie och jag är dem som antaingen måste vara bästa vänner eller måste vi hata varandra för att vi är så olika. Vi är som svart och vitt, vi tyckter i stort sätt inte lika om något men det är det som gör våran vänskap så rolig. Det roliga är att vi såg för något år sen att Tzatziki filmen egentligen heter Tzatziki vänner för alltid! Lite kul ändå!


Gammal bild på mig och Natalie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar