lördag 10 november 2012

Äntligen lördag

Godmorgon världen, har haft en underbar morgon. Vaknade klockan 12 idag och tänkte överraska med en stor härlig frukost. Gjorde äggröra och gröt och massa därtill.
Igår färgade jag håret lite mörkare och tycker nu att jag passar i det bättre.
Min hudfärg får en finare ton och mina blå ögon syns mer. Färjade håret brunt i somras men färgade sen tillbaka till blont. Hade svårt att vänja mig för att jag aldrig hade varit brunett innan, men nu ser jag att jag trivs och passar i det bättre :)
Planera idag är att snart fixa sig sedan åka och köpa farsdag presenter :)

Kvällen står mellan 3 alternativ, antingen va på någon släkt sak hos divie eller se film hemma med familjen eller gå till Palle ( många eller det blev ) skulle egentligen gå till Palle ( en nattklubb här) med divie men nu kunde inte hon och har lust att gå men igen verkar vilja dra ut :/ får se vad kvällen bjuder på.

- Emmy

1 kommentar: