fredag 30 november 2012

Brev från Emmy

Natalie skrev till mig precis och ville att jag skulle uppdatera bloggen, så nu uppdaterar jag bloggen. Idag var sista dagen på min engelska lektion och sen ska jag leva ut de sista månaden till max. Har redan börjat att ha så sjukt kul så börjar kännas jobbigare och jobbigare att åka. Men det kommer ju bli jobbigt hur eller hur så varför inte bara leeeeeva.!

Idag har jag julstädat och satt upp mina fina julstjärnor + så kom första snön idag. Fast det har snöat en gång innan någon gång, men räknar detta som första snön :) Hoppas faktiskt att den lägger sig så man får åka lite pulka och ha kul, kanske ha ett redigt fett snöbollskrig.

Förövrigt är jag skit hungrig just nu, om ni undrar. Så ska dra ner och tvinga min mamma att vi ska äta NU och inte klockan 8 som hon jämt ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar