måndag 5 november 2012

Den sega måndagen

Hej på er alla, är så sjukt trött... ville bara stoppa huvudet under kudden när klockan ringde imorse. Sitter på min engelska kurs och har ingenting att göra. Helgen gick för fort men hade iallafall världens bästa helg, i lördags firade vi halloween, jul, kräftskiva hemma hos mig. Vi slog ihop dem högtiderna som vi missat (kommer att missa) Vi åt jätte god mat och sedan blev det party! Jonas hade med sig några av sina kompisar och jag Natalie.
Efter festen drog vi till Palladium och dansade loss, jag var föresten utklädd till polis och kom på nu att jag faktiskt inte tog något kort på mig, är jag korkad eller vad? tydligen.
Men blev fotograferad vid väggen inne på Palladium, får se om dem lägger ut det eller inte.. om dem gör det lovar jag att visa er bilden.
Natalie var tyvärr lite sjuk i lördags så hon gick hem lite tidigare men jag och divie körde hela natten.. Men sen fick vi så ont i fötterna och blev dö hungriga så vi drog och käkade.

Var även med om värsta äckliga/läskiga saken, när divie och jag gick hem så åkte det förbi en bil... som sedan stannade en bit framför oss och bara stod där dö länge.. efter vi skildes åt så gick vi åt två olika håll och då åkte bilen helt plötsligt åt mitt håll. (det värsta var att jag inte hade någon mobil på mig för att jag glömde den i Natalies bil) Bilen stannade några meter framför mig på gatan, och jag började gå fortare och kollade in i bilen för att se om det var en tjej eller kille, det var en man i 50 års åldern. jag började gå fortare och när jag gick förbi började han köra igen.... då tog jag en annan väg och gick över vägen och igenom en liten stig, sprang sen över en annan väg och gömde mig bakom ett träd och då körde han förbi mig. Första gången jag var sjukt glad att det var tät dimma. Han kanske trodde jag var en hora eller något eftersom jag var utklädd till snusk polis XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar