onsdag 7 november 2012

Det tråkiga med att vara så olika är att man har så olika smaker.

Jag har alltid varit glad över att Natalie och jag är sjukt olika, men sen vi skaffade bloggen har vi märkt att det inte alltid är så lätt. Just nu har vi båda suttit och gjort varsin header... vi båda vill ha den grå och att vi står på varsin sida, men sen så kommer små detaljerna. Jag är otroligt petig med´hur texten ska vara och avstånd samt gråskalor osv.. jag hatar att en bild ser livlös och platt ut. Natalie bryr sig mer om kanter och skuggor osv, som jag tycker är snyggt (för att jag tycker det skapa mer liv i bilden)... Men som ni ser har vi bytt men vi är inte nöjda än, vi är lite bleka i ansiktet osv, men nu har vi jobbat med detta sen klockan 3 idag och är helt sluta. Dags att ta sova.

Ni får stå ut med bilden så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar