tisdag 6 november 2012

Idag blir det fotografering

Godmorgon världen!
Idag ska vi fotografera nya bilder till headern, bättre kvalité och lite mer seriösa. Vi ändrade lite inatt som ni ser, fick lite damp på den andra och tyckte den var lite mörk och för suddig. Men idag ska vi träffas och ta bilder inne och ute om jag fattat det rätt.

Igår åkte jag till Natalie och så tog vi en liten tur i bilen, vi åkte ut till lysingsbadet och gick en runda sen satte vi oss i bilen och pratade i timmar. Hände några sjuka saker. Natalie orkade inte bära sin stora coca cola flaska så hon la den i min luva, när vi gick kände JAG att någon lyfter ur den från min luva, jag börjar skrika för mitt liv vänder mig om beredd att slå ner jäveln... dock var det ingen där och självklart var det bara flaskan som trillade ur luvan. Asså tror inte jag varit så rädd i hela mitt liv, jag trodde vi skulle dö. Men man känner sig bra dum efteråt.
Sen när vi satt i bilen lyder vår konveration sohär.
Natalie: vi kan inte sitta i bilen om den är helt avständ
Jag: vadå då?
Natalie: Larmet kommer gå på
Jag: vaah? men tror inte vår bil har det *kollar på rutan efter en lapp??* nee den har inget larm
Natalie: dendär röda lampan där då?
Jag: ehh? *dumförklara Natalie*
Då gick bilens alarm på och blev så fruktansvärt rädd.... tror vi satt i bilen i 1 min sen gick den på.. dock gick det och sitta om man hade radion på som tur var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar