måndag 19 november 2012

Dagens äventyr

Idag ska jag och Natalie åka till O-hamn för att se Breaking dawn part 2, det är andra gången jag kommer se den men man kan nog inte se den för många gånger! Anledningen varför vi åker 1 timma bort för att se på bio är för att vi har gratisbiljetter och att det alltid är kul att göra något annorlunda.

Innan dess ska vi ska ringa Ambassaden och försöka prata med dem och hoppas verkligen att det löser sig! Dels så att vi kan boka flygbiljetter och komma dit som planerat samt att Natalie färgar håret Pastell rosa :D Fasiken vad kul det skulle bli.

Efter Roadtripen i förrgår så gick jag, Arpita och Divie ut och festade. Vi träffades hemma hos Arpita och måste bara säga, fasiken vad jag Älskar den tjejen! Vi började prata om allt möjligt och kom varandra ännu närmare :D Orkade dock inte vara ute så sent, hade sovit 3 timmar och alkoholen slog till mer än väntat fast jag inte alls drack mycket.

Men vi lovar att hålla er uppdaterade om vad som händer med ambassaden sen, be eller håll tummarna för oss! Vi kommer behöva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar