onsdag 14 november 2012

Massa info och andra konstiga saker

Först vill jag säga att jag ber om ursäkt för att vi inte uppdaterat något, men vi båda har varit så sjukt trötta. Har börjat studera ufon och skit som gör att jag drömmer hemska mardrömmar. Ska lägga min lilla forskning åt sidan men det är så jäkla intressant. Tror ni att det finns liv någonstans förutom jorden? Och om, tror ni dem har varit här.
Efter det jag har kollat upp osv så tror jag helt klart på det, är helt säker och tror även att dem varit här och att vissa människor vet om mer än vad dem berättar.
Innan skrattade jag bara folk i ansiktet när dem sa dessa meningar... men helt ärligt, har kollat på ca 6 dokumentärer nu och vad ska man säga... universum är äckligt coolt.

Tips på dokumentärer:
Om ni inte villa ladda hem:  http://www.personalgrowthcourses.net/video/ufos/ufos_on_the_record_history_channel
Om ni vill ladda hem:
UFO- en skymt av det okända (gammal och lite dålig kvalité men klart den bästa av dem)
SecretUFOs
UFO files best one
UFO_news_04nov2012

Annras har vi börjat med visumet, vi hämtade ut bilderna idag och började fylla sjukt mycket information på ambassadens hemsida. Trodde aldrig det skulle vara så mycket och bara att skaffa tid osv kostar 2400 kr. Precis när man känner att man börjar få in lite mer pengar så försvinner dem lika fort. Men vi tänkte ta det lite lugnt imorgon och göra något annorlunda, mamma fick biobiljetter i Oskarshamn förra vintern som julklapp av sitt jobb så Natalie och jag tänkte spendera dem innan dem går ut. Så antagligen blir det att se twilight i morgon på deras biograf om det finns plats. Ska ringa och kolla med dem i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar