lördag 10 november 2012

Saturday

Tänkte lägga upp en bild på indisk mat, men jag har ingen sån bild. Så här är en på Emmy & mig från 2009. Att försöka äta oss är ett tecken på kannibalism, vi ser gärna att ni undviker det.

Känns skumt att skriva om vad jag gör om dagarna, eftersom jag har en annan blogg jag brukar göra det i. But I'll give it a go.

Jag tillbringade min lördagsmorgon på stan med mamma. Pekade ut en jättefin kjol till henne som hon ska ha på en julfest. Kom även på att det är fars dag imorrn, så det blev att handla till det.
Någon gång efter fyra drog jag hem till Divie (& Emmy kom dit senare). Som vanligt snackade vi om allt mellan himmel och jord & jag blev även bjuden på indisk mat... som inte var mat utan efterrätt... som sedan hade en annan efterrätt. Jag blev minst sagt förvirrad och det slutade med att jag sa "Tack för allting, det var jättegott", varpå Divie säger "Allting?" och faller i skratt. Jag känner mig fortfarande förvirrad.

Nu hade jag tänkt fortsätta min lördag med att skriva, titta på film eller något annat kul. Det är inte riktigt min grej att dra ut tre helger i rad. Jag hoppas att ni har en toppenlördag!
- Natalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar