måndag 31 december 2012

Good bye 2012 & Hello 2013!

Tumblr_mfvk5kxbih1r7x66po1_500_large

Ville bara önska alla ett GOTT NYTT ÅR!
Jag har väldigt blandade känslor om hur 2012 har varit. Har mycket fina minnen, men hela året i sig har varit sådär. Känner dock på mig att 2013 kommer bli mycket bättre, och ni vet nog varför ;)

En liten update:
Emmy är tillbaka från Egypten. Vi har fått våra pengar från csn och ska betala in den första fakturan till ibs. Dock skickade de fel till mig och jag kommer inte kunna få tag i dem förrän på onsdag. Känns lite sådär faktiskt. 
Har börjat småpacka och fixar de sista grejerna. Är nervös som fan och tycker att det här är skitläskigt (och spännande). Har gråtit ögonen ur mig (flera gånger) när jag tänkt på alla jag kommer lämna här och det är det jag hatar mest. 

Vi kommer börja skriva mer igen nu i veckan. Så håll utkik!
- Natalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar