lördag 15 december 2012

Visum & flygbiljetter - check!

Tumblr_me5roy4kyb1r3o6cyo1_400_large

Vi har fått våra Visum & flygbiljetterna bokades igår!
Det blir några byten. Ett i Frankfurt & ett i San Francisco innan vi når SB. Resan mellan Frankfurt & SF är på 11½h. Vi kommer dö. Längsta flygresan jag gjort var på lite över fem timmar bara. Sammanlagt kommer resan ta 22h. Gissar på att man kommer vara jävligt trött när man kommer fram. Kommer nog sova rätt mycket på flyget dock.
Sen får vi bara ha bagage på sammanlagt 31 kg. Vet inte hur jag ska kunna få ihop hela mitt liv på bara 31 kg. Ska provpacka idag. Har slängt ihop en hög kläder och andra saker. Så jag vet om jag behöver en större resväska eller inte.

Och så är det bara 27 dagar kvar och saker börjar bli klara. Känns verkligen att det närmar sig. Lite nervöst, samtidigt längtar jag sjukt mycket. Kommer bli så himla bra!
- Natalie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar