onsdag 29 maj 2013

Och så var vi tillbaka i Sverige!

Hej folk!

Nu är vi åter hemma i Sverige. Var rätt kallt & regnigt när vi kom i natt, men nu börjar det ju se helt okej ut! Får hoppas på en solig sommar.
De sista dagarna i Santa Barbara var helt otroliga. Jag insåg bara ännu mer hur mycket jag älskar alla mina kompisar jag träffat där och hur jävla glad jag är över att vi åkte dit.

Har varit ute en sväng i stan och träffat Ells & Divie som jag saknat sönder! Blir att träffa fler kompisar de närmaste dagarna. Ska bli så himla kul! Emmy & jag har redan varit på Willys, samt fått i oss en massa powerking (kärlek).

Flygresan gick bra btw. Vårt flyg var försenat i SB med två timmar, så vi fick lite panik och var rädda att vi inte skulle hinna med flyget till Frankfurt sen. Men allt gick bra!
Dock saknar jag redan Santa Barbara, men det ska bli en sjukt bra sommar här hemma har jag bestämt mig för.

Jag skriver nog mer senare. Har lite huvudvärk från jetlagen & har bara sovit kanske fem timmar sammanlagt de senaste två dygnen.

Ha det bäst i så länge!
- N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar