söndag 3 februari 2013

Helg!

Bästaste Amaaandaaa. Whaat uuup?!

Hiya!

Igår betalade jag in pengarna till en Whale watch som kommer vara i februari (önska mig lycka till, har en konstig fobi för valar). Var även hos skolsköterskan. Har haft en skarp smärta i bröstet i närheten av hjärtat, vilket ofc är lite läskigt. Fick reda på att jag sträckt en bröstmuskel i samband med träning. Hur fan lyckas man med det egentligen? Känns lite som när jag petade mig i ögat med en tandpetare... två gånger. Så jag har fått lite smärtstillande, eftersom det gör ont i princip varje gång jag andas.

Men till något roligare! Igår var det fest hos några grannar. Vi provade på jello shots för första gången. Och det var typ så att antingen älskade man dem eller hatade dem, och jag hatade dem. Gav bort mina.
Idag ska vi vara igång igen. Har precis varit ute och käkat frukost/lunch med Amanda, Jennifer, Sara, Mauritz och Emmy. Åt en god ceasarsallad.
Känner att jag bara babblar här. Något mer? Just nu är det molnigt som in i... och cirkus sexton grader. Bättre än i Sverige i alla fall!
Emmy och jag ska snart åka och handla, så jag får hoppas att ni har en bra dag.
N~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar