lördag 27 oktober 2012

Du lever bara en gång!

Ikväll blir det PARTY! vi tänkte börja fira halloween lite tidigare för nästa vecka blir det kräftskiva hemma hos mig. Någonting jag har tänkt på ganska mycket är hur vi tänker på vad alla hela tiden tänker på, speciellt när vi går ut på krogen. Många dricker för att det ska bli roligare osv, eller för att våga släppa loss. För ett tag sen bestämde Natalie och jag oss för att sluta bry oss och bara släppa loss på dansgolvet, och sen dess har varje utekväll blivit oslagbar! Vi har så kul och vi dansar för våran egen skull, inte för andras. Vi håller på att flummar oss, gör olika dansar och bara släpper loss. Visst vi ser säkert helt galna och dö fulla ut, men vem bryr sig? vi har kul. Nu är det inte så att vi aldrig dricker, men dethär med att bli full osv lockar iallafall inte mig längre. Får bara sån hemsk bakfylla dagen efter, det räcker med 2-3 cider och sedan spendera hela kvällen på dansgolvet men mina närmaste vänner och bara ha kul! Så bara ett litet tips till alla där ute, SLUTA BRY ER! du lever bara en gång.. lev livet så som du vill leva det. Bjuder på en liten videoklipp från när vi var ute och dansade för ett tag sedan, dock dansar vi ganska normalt på dessa videos.
 
 
 
-Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar