söndag 28 oktober 2012

Igår kväll

 


Vart ska jag börja.... igår kväll kom Natalie hem från norrköping klockan 6, hämtade henne vid stationen. Sen blev allt lite stressigt och jag försökte fixa mig till en porslinsdocka men visade sig att klänningen inte satt som jag ville och att jag inte hade några hela tights hemma. Samtidigt som detta hände behövde Natalie hjälp så åkte till henne och fick sitta och sy fast fjädrar på hennes klänning som ändån lossnade under kvällen :/
Natalie var utklädd till the black swan, måste säga att hon alltid kommer på bästa idéen. Vi skulle vara hos Divie vid 9 men kom inte förens klockan 10, bättre sent än aldrig.
När vi tillslut lyckades komma till Palle så var det sjukt mkt folk, och jag på mig helt fel skor och Natalie valde fel klänning, så blev faktiskt inte så galen dans, men vi försökte.
Vi dansade i 2 timmar ungefär innan vi bestämde oss för att dra ut,  men det visade sig vara dö kallt ute och Louise som körde under kvällen var fortfarande inne på palle med Arpita så vi satte oss på en trapp och väntade på att dem skulle komma ut.
Först kom det fram en dö rolig kille i 30 års åldern och satte sig och buga framför Natalie (natalie hade nämligen på sig en krona)
Han var hur rolig som helst, men efter han gick kom det 2 killar som sa iallfall att dem inte kunde Svenska så vi pratade Engelska med dem. Dem var jätte äckliga och var lite väl på så vi började ljuga som fan att vi alla var gifta osv, och dem gick på det? så gamla kan vi väll inte se ut att vara eller?
Det var väldigt många som kom fram under kvällen och trodde vi hade möhippa? hahahaha, det var även några killar som smygfotade oss i början av kvällen när vi satt med varsin cider, Arpita kom precis då och såg att han tog kort på oss och hoppade på han, tog hans mobil och det visade sig att han hade tagit massa bilder på oss XD hon började radera alla och hans drömmar gick i kras. 
 
Men nu ska jag käka lite godis och kolla på någon film, när jag får tag på Natalie ska jag säga till henne att skriva ett inlägg till er :)




- Emmy
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar