tisdag 30 oktober 2012

English

Hej alla bästa människor som går in på vår blogg!
Sitter just nu i en slags klass där jag ska lära mig mer Engelska. Det är helt fritt och får inga betyg i det eller något, bara pengar genom att jag går denna kurs och vem behöver inte de?
Men eftersom jag sitter här och Natalie sitter hemma så kommer våra videos bli lite lidande eftersom det blir mörkt klockan 4 och slutar denhär saken klockan halv 4. Men vi ska försöka.
Annars hoppas jag att ni gillar vårvideo som vi la upp igår, egentligen var planen att göra en vlogg men vi var så jäkla trötta så vi åkte till willys, sen började vi dampa loss samtidigt som vi filma in, sen woolla (om det är så man säger?)
Om ni sitter och undrar vem den duktiga eller dåliga, vad vet jag.. redigeraren är så är det jag (Emmy Söderblom) om ni gillar det lägg mitt namn på minnet annars kan ni glömma bort att jag just skrev dethär.
Men ska nog återgå nu till att lära mig mer engelska :)

JUSTE!! kom på en sak, vi tänkte spela in en utmaning idag, vi vet bara inte vad redigt än.. så om ni har en bra, kommentera eller maila nataliemmy805@gmail.com och berätta vad DU vill att vi ska göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar