måndag 29 oktober 2012

This is Halloween


Yo män!
Jag, Emmy och Divie firade som sagt Halloween i lördags. Vi var även med två andra kompisar, men de klädde inte ut sig, tråkisar! Vi var dock i princip de enda som var utklädda där. Ja, jävligt mycket blickar och missförstånd. Efter en stund orkade jag inte tjafsa med folk längre om att man faktiskt firar Halloween den här helgen och Alla helgons dag nästa helg, så det blev att nicka och le bara om de frågade något.
Jag var jävligt nöjd med min outfit. Var Black Swan som Emmy tidigare berättade. Och trots att jag hade det jävligt tidspressat och Emmy haft hela dagen på sig att fixa sig, blev jag klar först. Woop woop! Dock kändes det inte sådär jättesmart att ha på sig ballerinaskor ute i minusgraderna.
Men efter några timmars dansande bestämde vi oss för att dra och vi hamnade på en trappa utanför ett ställe som kallas Bryggaren. Där fick vi sällskap av en rätt full man som var hur snäll som helst. Fick en klapp på kinden och sen önskade han oss en massa kärlek och lycka.
Vi fick som sagt också mindre trevligt sällskap av två män som inte kunde någon svenska och knappt kunde någon engelska. Första minuterna försökte vi bara vara trevliga och svara på deras frågor. Men när de sen började kolla in oss, göra mindre trevliga gester och försöka ta på oss blev vi riktigt sura och gick.

Hm, ja. Vad mer? Jo, vi har bestämt oss för att fira alla helgons dag nästa helg med, så nu blir det att planera vad man ska klä ut sig till än en gång. Eftersom allt blev så stressat nu i helgen hann vi inte spela in någonting, men det kanske vi gör nästa helg?

Hur som helst!
Ny video ska vara ute imorrn också. Hoppas vi klarar det utan stress. Vi hörs snart!
- Natalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar