tisdag 27 november 2012

Allt för en Pizza

Igår natt insåg vi hur sugna vi var på pizza, men fanns inget öppet hur mycket vi än frågade runt så ska självklart inget i västervik ha nattöppet. Vi bestämde oss för att dra till en pizzeria så fort det öppna, ställde klockan på 12.. japp jag vaknade och skrev till Divie att vi ska käka pizza, somnar om (med mobilen i handen) Vaknar  igen klockan 4 av att världens största tåg åker förbi huset och blir så rädd att jag hoppar ur sängen och ramlar ner på golvet.... Tur att ingen såg. Kollar på mobilen som visar massa missade sms och samtal, hur fasiken kunde jag inte vakna? Jag som vaknar av minsta lilla ljud eller host och att ens sova bredvid en som snarkar, funkar inte.
Ska fixa mig nu, ananrs får väll divie spel som väntat på mig i 4 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar