tisdag 27 november 2012

Så jävla rolig kväll!

Har haft en toppen kväll, hade filmkväll med Astrid, Natalie, Lisa och Lisa. Började med att jag inte var jätte pepp men tänkte, kan ju inte bli sämre. Efter två skräckfilmer åkte Lisa och Astrid hem så började med att Natalie satt och läse igenom mina sms, och såg att vissa hade skrivit som jag inte hade svarat på. Självklart ska hon börja skriva massa snuskit tillbaka och sen frågar hon om dem fick gå in på min facebook och skriva att min mobil hade blivit snodd.
Går självklart med på allt, för att jag inte bryr mig. Tack till alla som trodde detta var sant som brydde sig, och förlåt!
Kommer inte skriva några namn men bjuder på en konversation idag, orkar inte skriva ut alla. Men läst det med en nypa salt och personen tar inte illa upp, för man brukar få rätt konstiga sms från mig om jag har deras nummer på min mobil.

Kille nummer 1
- Han hade tidigare skrivit att han tyckte det var sexigt när jag drack ur flaska typ, från i lördags som jag inte svarade på.... Natalies svar:
- Pervo
- Okey?
- Östgötatrafiken
- Haha vafan är du full eller?
- Du är så jävla skum
- Ska du säga :O vad sysslar du med egentligen
- Suger inte på flaskor i alla fall
- Haha, nä det låter ju bra. Du är skum o äns tänker tanken
- Det är du som är pervers
- Haha, du är
- Eh, har du hjärnsläpp eller?
- Tror jag icke :O
- Jag vet.
- Asså vad äre frågan om :O sluta va skum o säg
- Men du har problem
- Verkligen
- Vet du vad? Vi är över! Jag ska bli homotransvestit
- Men nej, förlåt, jag ska skala äpplena nästa gång, det var ett misstag. Snälla lämna mig inte
- Du vet att jag är allergisk mot äpplen
- Men jag var full, tänkte mig inte för, du kan inte göra sohär.
- Det skulle vara en sak om det var första gången, men den fyrtiotredje?
- Du ska jämt överdriva, inte konstigt att vi alltid bråkar, jag gör vad som helst.
- Jag vill att du rånar en bank
- Vad gör vi med pengarna?
- Vad då vi? jag.
- Då rånar jag en bank och vi är över så tar jag pengarna o drar till las vegas men nån annan då.
- Du vet inte ens vad en bank är
- Du vet inte vad du går miste om
- Ett 0- pack och en spade. Jag klarar mig.
- Haha störd du är
- Och du är som en död hund
- Wtf emmy, är du hög på riktigt?
- Emmy blev rånad på vägen hem. Det här är inte Emmy
( nu skrev vi ut att jag hade blivit rånad på facebook )
- Tyckte bara att du verkade vara en störd sate
- Rätt, och har nog mött den likvärde,
- *svarar inte*
- är det slut på skojjandet nu?
- Ledsen, men du är inte min högsta prioritet. Du verkade inte ha varit hennes heller ;)
- Synd där :( vad vill du mig
- Skrattade gott åt ditt senaste sms, ville se om du var som jag trodde
- Haha, vadå som du trodde :O
- En störd jävel
- Haha, tack då :O
- Inga problem mannen
- Undrar ju vem som är mest koko
- Det blir väll så när man inte har så hög IQ
- Varför är jag en en störd jävel då?
- För att lokomotiv
- Kan du vara seriös nån gång? haha
- Vet du någon pizzeria som har nattöppet?
- Finns inte haha, tyvärr, somnar snart..
- Varfan är det här för stad alltså? Finns det något ställde där man kan få lite käk då?
- På måndag natt? vad håller du på med.
- Är hungrig
- Ät hemma
- Vafan bor inte här, ska snart köra tjugo mil.
- Tror du jag fattar nått när du säger sådär
- Ja?
- Vart ska du?
- Trög eller? Tror du jag skulle säga det till dig?
- Asså, skit it då ;P
- Calm down
- Du är random, sover istället
- Vad har du för mobil?
- varför undrar du de?
- Säg då
- "trög eller? varför skulle jag säga de till dig
- Jag vet vart du bor mannen
- Lägg av
- Lugn asså. Ska åka om 10
- Trevligt, hur kom det säg att du skrev från början?
- Läste igenom alla sms. Brukar kunna finnas rätt sjuka saker att läsa om. Du är inte den enda. Har lite kul innan man slänger simkortet.
- Haha okey, men ska sova nu :)
- Och? hindrar inte mig från att skriva till dig
- Nej men svårare att få svar
- Du svarar ju
- Meh hahah, mupp
- Vad tar du i bänkpress?
- 85-90
- En liten sak alltså
- Jupp

- Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar