torsdag 8 november 2012

Godmorgon på er, hoppas ni sovit gott för det har iallafall jag!

Vaknade lite sent idag, men dem på min Engelska kurs låter mig gör lite vad jag vill, eftersom jag bara har engelska medan dem andra har allt möjligt att studera och som jag förstått rätt så ska dem göra ett kunskapsprov efter osv, det ska inte jag.
Fick ett litet härligt mail från Johanna på facebook idag, hon tyckte vår nya header var fin men skulle kunna hjälpa oss att fixa den ännu bättre, blev jätte glad. Johanna är jätte erfaren inom fotografi och studerar just nu detta på gottland. Tror hon kommer kunna göra den ännu bättre, men ska inte pressa henne just nu x)
Hon har även en fantastisk blogg som ni kan gå in och kolla  på, hon tar jätte fina porträtt bilden!
Klicka här så kommer ni in på hennes blogg.


Vasso, jag och Johanna. Fasiken vad jag kommer sakna er sen. Ser förövrigt ut som en jätte på denna bild, vasso och Johanna är väldigt små i växten och så kommer jag + mina höga klackar XD ser lite kul ut.

-Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar