fredag 9 november 2012

Johan Falk

Igår kväll kollade jag på dem två sista filmerna av Johan Falk, asså vad ska man säga... bästa jag sett på länge. Den sista filmen slår helt klart alla Johan Falk filmerna och Joel Kinnamans insats gör i stort sätt allt. För senaste filmen var inte Joel/Frank wagner med och man blev så besviken och satt bara och väntade att han skulle vända på grytan men han dök aldrig upp. Brukar inte tycka svenska filmer är så bra med det finns några få och då tycker jag dem är dö bra. Innan har jag älskat beck och wallander men nu, ingen slår Johan Falk filmerna.
Hoppas verkligen att jag en dag skulle kunna få medverka i någon sonhär film, drömma får man ju iallafall göra.
Nee men måste verkligen tacka Joel Kinnaman för hans skådespelar talanger, är helt förtrollad.

Skrev precis ett helt inlägg om en film ^^ hahaha, men ibland blir jag så fashinerad över vissa människor och deras sätt att skådespela så sitter jag och tänker hur jag skulle gjort i vissa situationer och ibland bara, detdär skulle jag aldrig komma på, så jävla bra!!!!

Ska se filmen igen nu :) Hejdå.





-Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar