onsdag 21 november 2012

Känslorna kommer sakta fram.

Denna vecka har varit en liten (vill försvinna) vecka. Vill att tiden ska bara sluta att ticka, har så mycket jag vill avsluta innan jag åker.
Har bråkat med familjen och varit sur ( tror man skapar bråk för att man ska känna att det är skönt att lämna) och idag sov jag hela dagen, tror dock detta beror på att jag är sjuk och har hemsk pms.

Har inte fattat på samma sätt som Natalie att vi kommer lämna får kära, men tänker spendera dessa sista månader i glädje och vara ute och göra saker. Sen kommer tårarna och de komma när vi åker tror jag.
Ska aldrig dissa en fest eller att vara med folk, kommer gå ut på krogen bara för att träffa människor.
Den värsta tanken är om man kommer tillbaka sen och alla människor man kände igen inte finns kvar här längre, att man aldrig får träffa folket igen.
Hoppas att ni från västervik förstår hur mycket jag kommer sakna er, även om vi inte varit vänner eller kanske bara pratat eller gjort något någon gång, jag sätter allt på minnet och ni betyder så sjukt mycket.
Ni får alltid skriva eller komma fram och säga hejdå eller ge mig en kram när ni ser mig, lovar blir bara glad!! Man träffas när man är små och ser varandra växa upp och följer varandras resor, det är så stort när man bor i en liten stad.

Vill bara önska alla er all lycka i livet! Kommer alltid finnas till för er, även om ni kommer om 40 år och knackar på min dörr och behöver någonstans att bo eller något x)

Kärlek till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar