tisdag 20 november 2012

Update :)


Och så har även jag sett filmen!
Måste säga att det är den bästa i serien. Är fortfarande inte helt säker på hur bra jag tyckte den var. Men den var bra.
Speciellt en scen ur filmen där man blir helt jävla paff (och jag blev samtidigt väldigt positivt överraskad), och sen blir man paff igen. Tyckte de hade gjort det bra. Men det är inte med i boken. Dock var detta bara positivt.

Över till en annan grej. Om ni nu i vinter är svartklädda på kvällarna, please ha reflex! När vi åkte till O-hamn igår så ploppar det helt plötsligt upp en man vid sidan av vägen och jag blev så jävla rädd. Hjärtattack typ. Så himla läskigt. Det var för att han var helt svartklädd. Trodde nästan han var en vålnad eller något.
Har man inte kört bil på kvällen förut vet man inte hur det är. Innan tänkte jag alltid att det är väl klart att bilen ser mig, men nope. Man blir bländad hela tiden och det är grymt svårt att se helt enkelt.

Hahah. Skumt inlägg. Anyway! Vi hörs :)
- Natalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar