fredag 4 januari 2013

One week left


Hiya!
Igår träffade jag Ells & hon sov över. Det blev en massa snack & vi såg filmen The perks of being a wallflower, som vi båda förälskade oss i. Min favoritfilm alltså. Har aldrig kunnat säga det om en film förut, men den här var underbar. Och Ells är underbar. Kommer sakna henne så sjukt jävla mycket!
Just nu sitter jag hemma hos min syster i Nkpg och ska spendera helgen här.

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker. Måste skriva jag, eftersom Emmy haft bort ett papper som vi MÅSTE ha med oss för att komma in i usa & vi vet inte om hon kommer kunna få ett nytt i tid. Ja, jag vet. Den bästaste situationen ever. Hur eller hur så åker jag på fredag. Är beredd på att jag kanske kommer få åka dit ensam. Inte speciellt kul, läskigare och allt sånt, men det kommer gå bra. Tänker mest på att sitta ensam på flygplatserna och vänta, eller resan mellan Frankfurt och San Fransisco som är på 10 timmar.

Anyway. Saker kommer att ordna sig. Och just nu känner jag att absolut ingenting ska kunna förstöra det här året för mig. Har bara bestämt att det här året ska bli awesome!
- Natalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar