onsdag 9 januari 2013

To dream

15_december_50ca49c89606ee62d301c904_large

Försöker njuta av den här sista heldagen hemma.
Ells sov som sagt över hos mig och hon hade skola idag, så jag gick upp tidigt, trots att jag somnat så sent. Var jobbigt att säga hej då. Men hon kom hit en timma efter skolan sen och jag ska dit imorrn för att säga hej då. Både till henne och till Divie. Hatar att säga hej då alltså.
Och så har jag varit runt med mamma lite. Kopierade en del papper, lämnade ett cv och så handlade vi. Fick tacos till mat idag, min favorit.
Har precis fixat i ordning tusentals papper (känns det som i alla fall). Nu hade jag tänkt skriva lite (på en bok), ta det lugnt, vara med föräldrarna och bara ha det bra.

I morgon blir det ju att se till det sista med packningen och allt, kanske städa rummet om jag orkar (lär dock aldrig hända) och till sist säga hej då.

Den här resan kommer bli en himla rolig upplevelse och jag ångrar inte en sekund att jag sökte in. Jag kommer ett steg närmare min dröm. Men ja, som sagt, det sämsta är att man under den här tiden inte kommer träffa de man älskar och tycker om mest. Tur att jag har Emmy med mig.
- Natalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar