söndag 7 april 2013

Just wanted to say hello



Och så har ännu en vecka gått! Den här har varit rätt annorlunda i jämförelse med förra. Stress med massa uppgifter som ska in. Jag är nästan klar med allt nu. Har en stor sak som jag sitter med just nu. Men det har inte bara varit jobbigt. Det blev plugghäng med fina vänner & så har acting class varit rätt rolig. Har haft två kvällar då jag inte pluggat utan hängt med vänner, har varit en sväng på stan etc.
Finns tyvärr inte så jättemycket att berätta. Det är om ni har några frågor kanske.
Det börjar bli varmare och varmare här. Hört att våren är på G där hemma. Skönt! Det är en sak jag visste att jag skulle sakna. Att inte få känna lukten av våren, att inte få vara med om att ta den där första cykelturen när snön försvunnit, och cykla utan händer ner mot stan och att inte få se den första citronfjärilen ute i skogen.
Fick ett paket som min syster skickat igår. Innehöll en massa fina saker. Chips, dipp, godis, powerking och så en del fina saker från Jas. Gjorde min dag
Hoppas ni har det fint!
- N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar