måndag 15 april 2013

En bra vecka!


Jag har haft en riktigt bra vecka. Skolan gick snabbt, var inte överdrivet jobbigt. Saker har gått rätt bra. Varit på bio, gått på stan och haft det allmänt nice.
I torsdags hade vi tjejkväll i 117. Började med tacos och sen spårade det ur totalt. Tror aldrig jag har skrattat så mycket som vi gjorde.
I fredags var det fest hos vår kompis Adam. Kom sjukt mycket folk och vi hade riktigt kul, men det brukar hans fester vara också!
I lördags bestämde vi oss för att grilla på stranden, trots vädret. Var rätt molnigt och kallt, men vi hade det bra ändå. Efter det blev det filmkväll. Såg på Drag me to hell bland annat.
Igår skulle vi kolla mtv movie awards, men det visade sig att vi inte hade mtv, så det blev ett häng istället bara som slutade med filmen Once.

Och idag är skolan igång igen. Det ska bli en del pluggande idag. Har precis kommit hem från en supertråkig lektion där jag nästan somnade. De sista tio minutrarna spenderade jag med att räkna hur många gånger min lärare sa "Okay" och "All right", vilket är i princip efter varje mening. Slutade med 36 Okay och 29 All right.
Snart är det shop hours och efter det voice and diction. Ska nog kunna bli en helt okej dag.
- N



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar