onsdag 1 maj 2013

Universals & födelsedagsfirande!


Av någon anledning fungerar inte internet på min dator någonstans utom skolan. Grymt irriterande och därav inga inlägg, eftersom Emmy heller inte skriver några. Råkade ha med mig den till skolan idag så jag kunde skypea med mina föräldrar, men de svarar inte. Så jag passar på att skriva ett inlägg istället! 

Long time no see!
Livet fortsätter här i Santa Barbara. Vi går mot slutspurten nu. Känns helt overkligt. Ska snart åka hem igen. Jag har så grymt blandade känslor. Vill träffa min familj och mina kompisar, men jag vill verkligen inte åka härifrån! Älskar att vara här och det känns konstigt att tänka att jag snart inte kommer vara det.  Vi har börjat med slutprojekten i alla kurser, ska snart välja nya till nästa termin och så andra tecken som visar att snart är det sommarlov. Kan dock inte påstå att jag längtar så jättemycket. Tror det kommer bli en sjukt bra sommar, men ändå. Jag vill verkligen stanna kvar.

Vad har hänt sen sist då?
Vi har firat Amanda som fyllt 20, varit på Universal studios och gått på walk of fame. Vi har pluggat, festat, hängt med våra kompisar och shoppat. Massor av fina dagar, några dåliga. Men så är ju livet. Hoppas ni också har det bra!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar