torsdag 1 november 2012

Checkar av lite från packningslistan

Tumblr_m6nbrwgln81rq49ajo1_500_large


Som Emmy skrev var jag i Ullared igår för att shoppa lite inne på Gekås. Tror de flesta vet vad det är för något vid det här laget. Man skulle kunna likna det med Primark i alla fall.
Tänkte att jag skulle köpa på mig lite saker som är billiga där som jag kan ta med mig till usa. Har skrivit en packningslista på saker. Dock var det kanske inte den bästa dagen att åka på. Var nämligen sjuk. Hade ont i hela kroppen, huvudvärk & halsont. Frös som in i h-vete trots att jag hade på mig en massa kläder samt en filt. Och inne på varuhuset gick jag mellan att darra som i en snöstorm och svettas som om jag vandrade i en öken.
Med mig hem fick jag i alla fall det jag letat efter samt en hel del kläder. Så jag är nöjd! Hittade ett blåmärke på benet förut btw, säkerligen från en av flera hundra gånger som jag blev påkörd av kundvagnar. Folk där inne är helt galna.

Men som sagt! Jag väntar på bekräftelse från CSN och sen ska vi boka möte på den Amerikanska ambassaden för visum. Längtar. Det är inte långt kvar nu tills vi åker - endast 71 dagar!
- Natalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar